INVERSUS Deluxe
Oto ostateczna wersja gry INVERSUS cechująca się 50 unikatowymi mapami, setkami przedmiotów do odblokowania, botami sterowanymi sztuczną inteligencją oraz rankingowym trybem wieloosobowym online! Na pierwszy rzut oka arena wygląda na prostą, ale gdy tylko zaczniesz grę, szybko zobaczysz jej złożoność. Ruch gracza ograniczony jest do przeciwnych kolorów na biało-czarnej siatce. Moje ściany to twoje ścieżki, a twoje ściany to moje ścieżki. Każdy strzał zmienia kolory pól, dając możliwość na zablokowanie, złapanie w pułapkę lub otoczenie przeciwnika. Maksymalnie czterech graczy może rywalizować w trybie VERSUS, a dwóch współpracować w trybie ARCADE. Graj ze znajomymi na kanapie, online albo i tak, i tak! Szlifuj swoje umiejętności w grze przeciwko komputerowi, a następnie rusz na podbój rankingowych gier online!