Interior Designer (Projektant wnętrz)
"Farba, meble, styl czy też wystrój wnętrz, do Ciebie należy wybór każdego szczegółu. Rozmawiaj ze swoimi klientami, aby poznać ich marzenia, preferencje i oczekiwania dotyczące ich domu. Twoim zadaniem będzie wyremontowanie ich domu i osiągnięcie wyznaczonych celów, spełniających ich życzenia. Im bardziej Twoja praca będzie odpowiadać ich życzeniom, tym bardziej wzrośnie Twoja renoma i Twój poziom! Stopniowo odblokujesz nowe przedmioty, style, możliwości dekoracji i większe projekty. Podczas swojej przygody możesz wybrać jeden z 2 trybów: Tryb renowacji, w którym możesz zmieniać strukturę domu dzięki burzeniu lub budowaniu ścian, usuwaniu parkietów czy kafelków, malowaniu, wymianie powłok, naprawie elektryczności albo doprowadzeniu wody. Możesz także przejść na tryb dekorowania domu, który umożliwi Ci wybranie i rozmieszczenie mebli, roślin, dywanów, tapet, zasłon itp. Do Ciebie należeć będzie nadanie mu prawdziwego charakteru. Możesz również opracowywać swoje własne projekty, jeżeli tego sobie życzysz! Wybierz strukturę swojego domu: mieszkanie, studio, dom lub mieszkanie z antresolą i udekoruj go według własnego uznania. Na Ciebie kolej: chwyć za pędzle, narzędzia i zacznij dekorować wnętrza, aby stworzyć jak najbardziej przytulne i stylowe domy. Funkcje -Wybierz między mężczyzną a kobietą, spersonalizuj i nazwij swoją postać oraz zbuduj swoją agencję. Twoja historia zależy od Ciebie. -Odnawiaj, przekształcaj i ozdabiaj domy swoich klientów zależnie od ich osobowości oraz osiągaj wyznaczone cele, aby się doskonalić. -Graj w mini-gry na temat prac remontowych. -Odblokuj nowe przedmioty i dekoracje w miarę zdobywania kolejnych poziomów i projektowania swojego własnego domu. -Odkryj szeroką gamę stylów, wykładzin ściennych i podłogowych, a także liczne meble, dzięki którym wykażesz się swoją kreatywnością."