Insurgency: Sandstorm - Wheat Weapon Skin Set
Zbierz plony zwycięstwa i zetnij wrogów dzięki zestawowi skórek broni Wheat. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni. Zestaw skórek broni Wheat można wybrać w menu Ekwipunek frakcji Security dla następujących broni: - Rifleman: G36K - Breacher: Saiga12 - Advisor: MK 17 MOD 0 - Gunner: M60 - Marksman: TAC 338 - Secondary: PF940 Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i można je łączyć z innymi elementami kosmetycznymi wyposażenia. Można je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw skórek broni Wheat jest zawarty w pakiecie zestawów Shell Shock.