Insurgency: Sandstorm - Vandal Gear Set
Złam zasady i zawładnij polem bitwy dzięki zestawowi wyposażenia Vandal dla oddziału Insurgents. Zestaw zawiera sześć kosmetycznych elementów wyposażenia: - Czapka Vandal - Maska Vandal - Rękawice Vandal - Góra Vandal - Dół Vandal - Buty Vandal Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i można je łączyć z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Możesz je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw wyposażenia Vandal jest zawarty w pakiecie zestawów Shell Shock.