Insurgency: Sandstorm - Tactical Doc Gear Set
Zaopatrz się na najtrudniejsze sytuacje i wspomóż kolegów dzięki zestawowi wyposażenia Tactical Doc dla oddziału Security. Zestaw zawiera sześć kosmetycznych elementów wyposażenia: - Czapka Tactical Doc - Maska Tactical Doc - Góra Tactical Doc - Dół Tactical Doc - Rękawice Tactical Doc - Buty Tactical Doc Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Można je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw wyposażenia Tactical Doc jest zawarty w pakiecie zestawów Resurgence.