Insurgency: Sandstorm - Nightstalker Gear Set
Stań się nocą dzięki zestawowi sprzętu „Nightstalker” dla oddziału Insurgent. Zestaw zawiera pięć elementów ubioru: - Hełm na całą twarz z kefiją - Pelerynę na ramiona i kamizelkę - Owijki na ręce - Bojówki wojskowe - Buty wojskowe Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami ubioru. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do sekcji Personalizuj w menu głównym. Ten dodatek DLC jest częścią przepustki „Year 1 Pass” oraz edycji „Deluxe Edition” i „Gold Edition”.