Insurgency: Sandstorm - Gray Man Gear Set
Zabij wrogów, zanim cię zobaczą w czym pomoże zestaw sprzętu „Gray Man” dla oddziału Insurgents. Zestaw zawiera cztery różne elementy stylu: - Maskę „Gray Man” - Rękawice „Gray Man” - Górę ubioru „Gray Man” + kamuflaż - Dół ubioru „Gray Man” + kamuflaż Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami stylu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do sekcji Personalizuj w głównym menu. Zestaw sprzętu „Gray Man” należy do zestawu „Praetorian”.