Insurgency: Sandstorm - Forest Warden Gear Set
Stań na straży i wykorzystaj siły przyrody dzięki zestawowi wyposażenia „Forest Warden” dla oddziału Security. Zestaw zawiera siedem kosmetycznych elementów wyposażenia: - Nakrycie głowy Forest Warden - Maska Forest Warden - Okulary Forest Warden - Rękawice Forest Warden - Góra Forest Warden - Dół Forest Warden - Buty Forest Warden Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Można je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw wyposażenia „Forest Warden” jest zawarty w pakiecie zestawów „Overrun”.