Insurgency: Sandstorm - Dusty Weapon Skin Set
Nadaj swojemu arsenałowi autentyczności i wtop się w piaski pustyni dzięki zestawowi skórek broni Dusty. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni. Skórki broni Dusty można zastosować w menu Ekwipunek frakcji Insurgent do następujących broni: - Rifleman: QBZ-95 - Rifleman: QBZ-03 - Breacher: KS-23 - Advisor: Alpha AK - Gunner: MG3 - Marksman: L96A1 Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i mogą być łączone z innymi elementami kosmetycznymi wyposażenia. Można je założyć w grze w menu Dostosuj dostępnym z poziomu menu głównego. Zestaw skórek broni Dusty jest zawarty w pakiecie zestawów Crisis.