Insurgency: Sandstorm - Climber Gear Set
Wznieś się na wyżyny swoich możliwości i sprzątnij przeciwników dzięki zestawowi wyposażenia Climber dla oddziału Security. Zestaw zawiera pięć kosmetycznych elementów wyposażenia: - Hełm Climber - Rękawice Climber - Góra Climber - Dół Climber - Buty Climber Przedmioty te zostaną odblokowane w grze w chwili zakupu i można je łączyć z innymi kosmetycznymi elementami wyposażenia. Możesz je założyć w grze w menu personalizacji, które jest dostępne z poziomu menu głównego. Zestaw wyposażenia Climber jest zawarty w pakiecie zestawów Shell Shock.