Insurgency: Sandstorm - Assault Pack
Pakiet „Assault Pack” odblokowuje 2 nowe maski i 2 nowe zestawy skórek broni pozwalajace rozpocząć nowy sezon ze stylem. Kup przepustkę „Year 2 Pass” i otrzymaj pakiet jako gotową do odebrania nagrodę. Pakiet „Assault Pack” obejmuje następujące DLC: – Maska „Vertex” dla żołnierzy Insurgent – Maska żuchwowa dla żołnierzy „Security” Zestaw skórek broni „Two-Tone Green” – Zestaw skórek broni „Universal Digital” Pakiet „Assault Pack” jest nagrodą natychmiastową przydzielaną za zakup przepustki „Year 2 Pass” w Insurgency: Sandstorm. Przygotuj się na nowy sezon taktycznych i pełnych akcji walk dzięki ogromnej ilości elementów stylu!