Inspector Waffles Early Days
„Inspector Waffles Early Days” to detektywistyczna gra przygodowa z widokiem z góry, mechaniką typu point-and-click oraz zagadkami inspirowanymi klasykami gier. Wciel się w młodego Wafflesa, sprytnego i bystrego kota w początkach jego kariery inspektora. Twój partner, Pancakes, jest doświadczonym inspektorem i zapewne jedynym kompetentnym policjantem na posterunku. Łapanie przestępców wydaje się proste, ale strzeż się… Gdzieś w cieniu czai się twój przyszły najgorszy wróg, który czeka, aż popełnisz pierwszy błąd. „Inspector Waffles Early Days” to prequel gry „Inspector Waffles”, ale nie trzeba grać w pierwszą grę, aby móc cieszyć się drugą! Gra jest podzielona na 5 części zawierających 5 spraw do rozwiązania. Może to być kradzież, podpalenie, przemyt narkotyków… Twoje trzy najważniejsze zadania są następujące: - Szukanie tropów Badanie miejsc zbrodni, podążanie śladem przestępców i interakcja z przedmiotami… Istnieje mnóstwo sposobów odnalezienia wskazówek! - Przesłuchanie zwierząt Podejrzani, świadkowie, ofiary… Na swojej drodze spotkasz barwną grupę antropomorficznych zwierząt, które czasami mają sporo do powiedzenia, a czasami skrywają sekrety. Przesłuchanie pozwoli ci odróżnić prawdę od kłamstw: zadawaj właściwe pytania i wykorzystuj odpowiednie wskazówki! - Złożenie raportu partnerowi Na zakończenie każdej sprawy po przesłuchaniu wszystkich podejrzanych/świadków musisz złożyć raport swojemu partnerowi, Pancakesowi, który zada ci kilka pytań: udowodnij mu, że znasz sprawcę!