Insectoid Loneriding Mechranger Outfit For Switch
Pewnego gorącego lata Switch miał już dość krążenia po tych samych ulicach i postanowił wybrać się na deskorolkową wycieczkę. Oczywiście najpierw zboczył nieco z drogi, aby zaopatrzyć się w zapasowe części w fabryce Citynetics. Gdy tylko wszedł do tamtejszej serwerowni, potknął się i upadł, wywołując spięcie na swojej płycie głównej, co wprowadziło go w stan robohalucynacyjnego tripu. Jako „Mechranger” odwiedził wiele różnych światów i zrozumiał prawdziwą naturę rzeczy. Zdał z tego wszystkiego relację Raptorowi, powiedział mu, że to Rex jest założycielem Citynetics i że to on zamienił Latcha w cyborga. „A co mnie obchodzi ta blaszana konserwa?” – odparł na to Raptor.