Insanely Twisted: Shadow Hunters
Insanely Twisted: Shadow Hunters jest pierwszym rozszerzeniem gry Insanely Twisted Shadow Planet dostępnym do pobrania. Nikczemna istota, która skaziła Twoją rodzimą planetę, została pokonana, ale wciąż żyje! Jej pozostałości czają się w pobliskim pasie asteroid i nabierają mocy – ich odnalezienie i totalne unicestwienie zależy całkowicie od naszego bohatera i drużyny pilotów UFO!