Insane Robots – Zestaw robotów nr 2
"Odblokowuje roboty Raakter, DUM-E, Myuuz i Trasztor, których można używać zarówno w lokalnych, jak i sieciowych trybach wieloosobowych. * Raakter – Uwaga! Ten robot jedzie to tyłu. * DUM-E – Niezniszczalny. Prawie. * Myuuz – Refleksyjny, poczciwy i śmiercionośny * Trasztor – Jakiś dziwny wyciek... Nieeeeee!"