Injection π23 'Tabula Rasa'
Klasyczny survival horror skupiony na rozwiązywaniu zagadek, eksploracji i strategii. Steruj samotną postacią odizolowaną od społeczeństwa, która rozpaczliwie szuka swojego psa i zostaje wciągnięta w mroczny spisek. Historia o tajnych stowarzyszeniach i programach kontroli umysłu, inspirowana faktami historycznymi i prawdziwymi wydarzeniami.