Infernal Supporter Pack
„Zabierz te przedmioty i nadaj im znaczenie”. Pokaż, że kochasz Darkest Dungeon II, korzystając z Infernal Supporter Pack! To kolekcja opcji wyglądu dla graczy, którzy chcą podziękować nam za wszystkie darmowe aktualizacje, które wprowadziliśmy do gry (na przykład Królestwa!). Infernal Supporter Pack zawiera: Piekielne zestawy broni ozdobione specjalnymi atramentowymi płomieniami. Uzbrój swoich bohaterów w sprzęt naznaczony rozlewającym się splamieniem. Piekielne palety bohaterów ozdobione specjalnymi atramentowymi płomieniami. Odpowiedz na wezwanie otchłani i odziej swych bohaterów w stroje, które pozwolą się zmierzyć z najcięższymi wyzwaniami. 4 wyjątkowe liberie dyliżansu inspirowane frakcjami wrogów z Katakumb i Królestw. Pokryj swój dyliżans ściekającym śluzem lub drgającymi workami jaj! Powyższa zawartość to wyraz naszej wdzięczności za wasze wsparcie, ale wiedzcie, że znaczy ono dla nas więcej niż potrafimy to wyrazić!