Incantation
Odważ się wkroczyć w mrok nawiedzonej wioski, by odnaleźć zaginioną córkę Poznaj mrożącą krew w żyłach opowieść o wiosce rodziny Chen, gdzie matka szukająca zaginionej córki przypadkowo wpada w nawiedzone miejsce pełne tajemniczych kultów. Pomóż Jia Jun Lee przeszukać wioskę i odnaleźć cenne wskazówki, które pozwolą jej odnaleźć ukochaną osobę. Musisz działać ostrożnie, bo zewsząd czyhają na nią nadprzyrodzone zagrożenia. Incantation to gra przygodowa z motywami horroru i widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Jest to adaptacja filmu akcji pod tym samym tytułem. Poza namacalnym szaleństwem i strachem w wiosce jest też obecna złowroga siła, która doprowadza do rozpaczy. Co się stanie, gdy ktoś przekroczy zakazaną granicę tego złego bóstwa? Wykonuj rytuały, rozwiązuj zagadki, zbieraj dokumenty i szukaj kluczowych przedmiotów, aby uzyskać dostęp do nowych obszarów wioski. Wszystko to w nadziei, że odnajdziesz zaginioną córkę i ocalisz życie.