Imperator: Rome - Centurion Bundle
Imperator: Rome - Centurion Bundle Imperator: Rome olśniewa splendorem antycznego świata, lecz nawet najpiękniejszy pałac można uczynić jeszcze okazalszym. Prezentowany pakiet treści zawiera wszystkie tematyczne rozszerzenia gry Imperator: Rome i oferuje rozgrywkę wzbogaconą o dokonania Pyrrusa oraz wojny diadochów w atrakcyjnej cenie. Zawartość pakietu Centurion Bundle: ◾ Pakiet treści Epirus: wydarzenia zainspirowane losami i kampaniami Pyrrusa, wyjątkowe modele statków i armii, 3 specjalne wydarzenia związane z Epirem oraz wyrocznia w Dodonie. ◾ Pakiet treści Magna Graecia: drzewka misji dla Aten, Sparty i Syrakuz, nowe bóstwa powiązane z miejscami kultu, święte skarby w świątyniach oraz ścieżka apoteozy dla szczególnie wybitnych przywódców. ◾ Heirs of Alexander: wyjątkowe drzewka misji dla spadkobierców imperium Aleksandra, misje diadochów skupiające się na zjednoczeniu podzielonych helleńskich regionów, projektowanie cudów świata, nowe wydarzenia, nowe bóstwa, nowe skarby. ◾ Ścieżka dźwiękowa: oryginalne kompozycje stworzone z myślą o Imperator: Rome, w tym muzyka ze wszystkich pakietów treści dodatkowej.