Immortals Fenyx Rising Pakiet Herosa Wszechczasów (6000 Kredytów + przedmioty)
Zostań herosem jak się patrzy! Pakiet zawiera 6500 Kredytów Immortals, trzy bronie nasycone ogniem i zapas składników do warzenia mikstur. Można kupić tylko raz. Wymaga gry Immortal Fenyx Rising na odpowiedniej platformie (do pobrania osobno). Kredytów kupionych na jednej platformie nie można wykorzystać na innych. Zakup nie podlega zwrotom.