Immortal: Unchained
Bezlitosny. Nieśmiertelny. Wolny. Odkryj swoją prawdziwą moc w pierwszym shooterze z gatunku hardkorowych RPG akcji. Uwolniony z wiecznego więzienia, musisz uratować Kosmos przed wielką katastrofą, która grozi zagładą wszystkich światów. Bierz udział w intensywnych walkach taktycznych, przemierzaj brutalny i bezwzględny wszechświat, odkrywając w trakcie swojej misji niebezpieczne tajemnice. Nie oczekuj litości ani pomocy: ci, którzy nie pragną twojej śmierci, mogą chcieć wykorzystać cię do swoich celów. Nie ufaj nikomu. Charakterystyka Hardkorowa rozgrywka taktyczna, łącząca bezwzględny ostrzał z dystansu z brutalną walką wręcz. Przemierzaj mityczne światy science-fiction, rozmawiaj z innymi postaciami i odsiewaj kłamstwa, by odkryć prawdę. Eliminuj legendarnych bossów w spektakularnych potyczkach godnych bogów. Śmierć nie jest końcem: Bierz udział w starciach, aby zdobywać punkty XP i zwiększyć poziom swojej postaci. Wykorzystaj olbrzymi wachlarz możliwości w zakresie tworzenia postaci i wyboru broni, by odnaleźć własny styl gry i pokonać rywali na swój własny sposób.