Immortal Realms - Fangs & Bones
Fangs & Bones zawiera dwóch lordów, Winter Wolf i Skeleton King, gotowych, aby poprowadzić Twoje armie ciemności ku zwycięstwu. Obaj lordowie mają wyjątkowe umiejętności oraz modele postaci i są dostępni w trybie potyczek. W trybie piaskownicy pojawią się oni raz na rozgrywkę w losowo wybranych posiadłościach – będą pierwszymi dowódcami armii, jakie możesz zwerbować.