Immortal Planet
Pośród lodowych połaci zapomnianej planety stoją ruiny grobowców, w których drzemią nieśmiertelni. Podczas gdy niestrudzeni wojownicy o umysłach stępionych przez wieczność włóczą się po pustych korytarzach, samotny Przebudzony budzi się z krionicznego snu. Pozbawiony wspomnień musi wziąć swój los we własne ręce, odkryć skrywane przez planetę tajemnice i uciec z tego lodowego piekła. Cechy gry: - Rozwój jak w Dark Souls Odzyskuj doświadczenie stracone na skutek śmierci, by z jego pomocą rozwijać swoje postacie. Szlifuj swój sposób grania, wykorzystując dziesiątki przedmiotów i zaklęć. - Intensywne poziomy Poziomy zaprojektowane są wokół punktów kontrolnych pozwalających eksplorować okolicę. Każdy z poziomów bogaty jest w tajemne przejścia gwarantujące ciągły rozwój. - Wymagający bossowie Na każdym poziomie napotkać można potężnego bossa. Walki z nimi składają się z wielu etapów i stanowią prawdziwy test dla determinacji i umiejętności gracza.