ILL
ILL to realistyczny survival horror akcji z perspektywy pierwszej osoby, który rzuci wyzwanie nawet największym fanom gatunku. Tytuł przeniesie cię do ponurego świata, a upiorna i wstrząsająca fabuła dostarczy mnóstwo niepokoju. Twórcy są ekspertami w dziedzinie horrorów i mają doświadczenie w pracy ze sławnymi reżyserami. Ich dzieła można było podziwiać w filmach i serialach takich jak „Kod zła”, „Until Dawn”, „V/H/S/BEYOND”, „To: Witajcie w Derry”, „Azrael” i nie tylko. Teraz zespół chce spełnić swoje marzenie i stworzyć grę, która wedrze się do świadomości odbiorców, by warstwa po warstwie odkrywać, czego boją się najbardziej. Realistyczne, przerażające doświadczenie Fabuła gry trzyma w napięciu i przenosi graczy do wielkiego fortu badawczego. Tajemnicze źródło zła i tworzone przez nie okrutne aberracje przeszkadzają głównemu bohaterowi w uratowaniu tego, co najcenniejsze. ILL zmusza gracza do doświadczenia każdej bolesnej sekundy walki o życie. Intensywny body horror i mrożąca krew w żyłach warstwa audio ILL wyróżnia się na tle gatunku dzięki krwistemu realizmowi – ohydne potworności można okaleczać i rozszarpywać na kawałki. Widok rozerwanych ciał, wystających kości oraz wypatroszonych szczątków pozostanie z tobą na długo. System obuusznego dźwięku wzbogaca doświadczenie i pozwala wychwycić odmęty agonii w każdym wrzasku. Dynamiczne zachowanie wrogów i realistyczna fizyka Nieprzyjaciele są nieprzewidywalni, a wiarygodna fizyka sprawia, że świat nie jest wyłącznie tłem – bierze on czynny udział w rozgrywce i rozwiązywaniu zagadek. Twoje działania wpłyną na to, co robią przeciwnicy, którzy wykazują się przerażająco inteligentnym instynktem. Taktyczne zarządzanie uzbrojeniem i zasobami Poczujesz ciężar każdej broni dzięki rozbudowanym animacjom odzwierciedlającym fizyczne statystyki trzymanych przedmiotów. Celność nie wystarczy – musisz czynnie sprawdzać arsenał w poszukiwaniu defektów, a także modyfikować i ulepszać uzbrojenie. Strategiczne zarządzanie ekwipunkiem to podstawa. Możliwość wytworzenia jakiegoś przedmiotu może zmienić losy walki.