PRZYJEMNA PLATFORMOWA PRZYGODA Z EKSPLORACJĄ Ukochana kotka Ili, Coco, zniknęła w tajemniczych okolicznościach, a ona jest zdeterminowana, by ją sprowadzić z powrotem do domu! Odkrywaj fantastyczny, mały, otwarty świat jako Ila, młoda i energiczna czarownica, latając na magicznej deskomiotle. Poznawaj ukryte historie, zbieraj cenne przedmioty i udoskonalaj swoje magiczne umiejętności latania. LATAJ NAOKOŁO Czy Twoim marzeniem było kiedykolwiek latać na deskorolce? Poczuj wiatr na twarzy, gdy bez wysiłku suniesz w czystym górskim powietrzu na magicznej miotle Ili, zwiedzając czarującą wyspę. Główna mechanika skupia się na prawdziwej radości z ruchu. Opanuj i ulepszaj swoje umiejętności latania, wznieś się na nowe wyżyny i po drodze podejmuj ekscytujące wyzwania platformowe. ODKRYJ HISTORIĘ ILI I WYSPY Poznaj bogatą historię wyspy, odkrywając starodawne sekrety i zapomniane historie. Połącz w całość historię krainy i jej związek z przeszłością Ili, odkrywając zaskakujące powiązania między jej snami a tajemnicami tego zaczarowanego miejsca. ZNAJDŹ TAJEMNE MIEJSCA I ZRELAKSUJ SIĘ Odkrywaj magiczną wyspę Ili we własnym tempie i odpręż się. Znajdź ukryte zakamarki i odkopane skarby, latając na deskomiotle. Pozwól sobie także na chwilę wytchnienia i podziwiaj krajobraz z wysokich punktów widokowych. Delektuj się spokojnym pięknem i cichą swobodą ośnieżonego krajobrazu na swojej magicznej deskomiotle. PERSONALIZACJA CZAROWNICY Puść wodze kreatywności, personalizując wygląd Ili! Znajduj specjalne przedmioty na wyspie lub zbieraj monety do wykorzystania w sklepie magicznym. Wybieraj spośród różnorodnych strojów, kapeluszy, peleryn i deskomioteł, aby stworzyć niepowtarzalny wygląd odzwierciedlający własny styl. SŁUCHAJ WCIĄGAJĄCEJ ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWEJ Poczuj magię świata Ili i zanurz się w porywającej oryginalnej ścieżce dźwiękowej. Każdy utwór rozwija się wraz z przygodą Ili, skłaniając do relaksu i rozwijając się wraz z Twoją podróżą, aby z każdą nutą poprowadzić Cię w stronę wskazówek Coco.