Icy Gifts 2
Święty Mikołaj leciał z prezentami, gdy nagle się rozproszył i wpadł do oceanu! Teraz Mikołaj i wszystkie prezenty zamarzły i dryfują po lodowatej wodzie. Aby rozmrozić Świętego Mikołaja i uratować prezenty, musisz wywołać reakcje łańcuchowe za pomocą kul o unikalnych zdolnościach. Łącz efekty, planuj ruchy i obserwuj, jak lód pęka w spektakularny sposób! Odblokowuj potężne superzdolności, zbieraj monety, aby je kupić, i używaj zamrożonych prezentów, aby ulepszać swoje moce i strategie. Czy uda Ci się opanować reakcje łańcuchowe, roztopić lód i uratować Świętego Mikołaja, zanim będzie za późno?