Ice Cream DLC
Ochłodź swój sklep dzięki Ice Cream DLC! Kup stoisko z lodami, wypełnij je różnymi smakami lodów i waflami, a następnie zacznij realizować zamówienia klientów. Gdy będziesz potrzebować przerwy, twoja zaufana Sprzedawczyni Lodów przejmie obowiązki i utrzyma stoisko w ruchu podczas twojej nieobecności.