ICARUS: Console Edition - Tecton Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Tecton to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w pustynnym regionie planety Icarus. – W północnej części mapy, pomiędzy skałami i piaskiem, spływają kaskadami dwa wodospady, wokół których jest wystarczająco dużo miejsca na wzniesienie bazy. – Na mapie można znaleźć dużą, krętą oazę z gejzerami i bujnie porośniętymi brzegami. – Obrzeża mapy stanowią wysokie, wznoszące się do chmur zbocza. Możesz wznieść na nich budynki i podziwiać oszałamiający krajobraz roztaczający się poniżej. Placówka Tecton będzie dostępna na ekranie placówek.