ICARUS: Console Edition - Iceholm Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Iceholm to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w mroźnym regionie planety Icarus. – Rozległe, zamarznięte jezioro pokrywa północną część mapy. Brak naturalnych schronień rekompensowany jest przez rozległy, płaski teren, na którym można budować. – Na południu można znaleźć tarasowe klify pełne lasów sosnowych i osłoniętych zatoczek. – Na środku mapy wznosi się niewielka góra, która wystaje ponad jezioro i występujące tu i ówdzie lodowe kratery, zapewniając osłonę od lodowatych podmuchów wiatru. Placówka Iceholm będzie dostępna na ekranie placówek.