ICARUS: Console Edition - Holdfast Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Holdfast to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w leśnym regionie planety Icarus. – Placówka Holdfast położona jest wokół dużego jeziora pełnego wysepek stanowiących idealne miejsce na zbudowanie bazy. – Na południowym zachodzie mapy znajduje się potężny wodospad spadający z górskich zbocz. – Na obrzeżach mapy znajdują się strome klify porośnięte gęstymi lasami sosnowymi. Placówka Holdfast będzie dostępna na ekranie placówek.