ICARUS: Console Edition - Everbark Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Everbark to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w leśnym regionie planety Icarus. – Wodospad na północy przemienia się w meandrującą rzekę, która przecina krajobraz porośnięty gęstym lasem. – W głębinach jezior znajdują się podwodne jaskinie. W tych ukrytych skarbcach zręczni nurkowie będą w stanie znaleźć cenne rudy. – Everbark dysponuje największym bogactwem lasów spośród wszystkich placówek. To idealne miejsce na zbudowanie domku wśród koron drzew. Placówka Everbark będzie dostępna na ekranie placówek.