ICARUS: Console Edition - Cactus Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Cactus to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w pustynnym regionie planety Icarus. – Mapę przecinają progi rzeczne z kotłującą się białą wodą, które tworzą unikalne formacje skalne i bujne nadbrzeża pełne drzew i innej roślinności. – Olbrzymi łuk skalny ze zwisającymi stalaktytami otula wąski dopływ w północnej części progów. – Rozległe wydmy pokrywają środek mapy, przesypując się po zboczach w kierunku horyzontu. Placówka Cactus będzie dostępna na ekranie placówek.