ICARUS: Console Edition - Arcticus Outpost
Ta mapa jest dostępna tylko w trybie placówek. Buduj, co tylko chcesz, w kreatywnym trybie pozbawionym zagrożeń, wpływu warunków pogodowych, misji i zadań. Placówka Arcticus to ręcznie stworzona mapa o wymiarach 1 km x 1 km znajdująca się w tundrowym regionie planety Icarus. – Malowniczy teren placówki Arcticus opada łagodnie w kierunku dużej doliny pełnej głębokich szczelin lodowcowych i oprószonych śniegiem lasów. – Spoglądając w górę, dostrzeżesz ogromny masyw wznoszący się nad leżącą w dole rozległą doliną. – Miłośnicy eksploracji znajdą tutaj imponującą liczbę jaskiń, w których czekają niesamowite przygody. Placówka Arcticus będzie dostępna na ekranie placówek.