I Hate Running Backwards
"I Hate Running Backwards" to niekończączący się shoot'em down roguelite wypełniony adrenaliną, który kładzie nacisk na destrukcję i walkę z niekończącą się falą przeciwników podczas podróży w czasie przez proceduralnie generowane światy! Wybierz swoją postać i strzelaj w przeciwników wysokiej mocy arsenałem strzelb, laserów, rakietnic, osobliwych działek i innych broni. Stawaj się silniejszy i zyskuj umiejętności, aby móc zdziesiątkować trudnych bossów stojących na twojej drodze. Sam i jego koledzy utknęli w niekończącej się pętli czasu i muszą stoczyć walkę z gigantycznym Ugh-Zanem, który tym razem zmartwychwstał jako gigantyczny robot i jego armią śmiercionośnych potworów. Bitwa będzie się toczyć w różnych miejscach i czasie - od azteckich dżungli, aż po pustynie w Egipcie ze śmiercionośnym bossem czekającym na końcu każdego środowiska. Intensywna, niekończąca się akcja będzie z tobą fala po fali przeciwników na drodze do ostatecznego bossa. Myślisz, że to już koniec? Zastanów się jeszcze raz! Gra zapętla się i wysyła na ciebie jeszcze silniejszych przeciwników. Na twoje szczęście arsenał broni, z którym się zetkniesz, jest wystarczająco pomocny, aby rozprawić się z zagrożeniem.