HyperDot
HyperDot to istne arcydzieło z gatunku action arcade, w którym obowiązuje tylko jedna zasada – unikaj wszystkiego. Sprawdź swoje umiejętności, uciekając przed wrogami na ponad 100 poziomach w trybie kampanii, przechytrz swoich znajomych w bitwach multiplayer lub stwórz własne wyzwania, korzystając z edytora poziomów.