Hydroneer: Journey to Volcalidus
Przepłyń morze do Volcalidus, gdzie czeka nowa przygoda. To rozszerzenie wprowadza do gry nowe mechaniki, które pomogą Ci w wyprawie górniczej – od ogromnych nowych pojazdów po interesujące nowe systemy progresji. Ujarzmij moc wulkanu dzięki nowym maszynom zasilanym lawą. Eksploruj Volcalidus – obszar ponad 6 razy większy od oryginalnej wyspy! Pomóż odbudować stolicę New Glade i otwórz nowe sklepy. Odkryj nowe zasoby głęboko pod ziemią. Wzmacniaj swoje narzędzia i maszyny, nadając im ulepszenia (buffs) podczas wytwarzania. Obsługuj nowe pojazdy, w tym potężną ciężarówkę z dźwigiem Hydro-Hauler. I wiele więcej! Akcja Journey to Volcalidus toczy się w zupełnie nowej lokalizacji, do której można dotrzeć statkiem z portu Bridgepour. Ze względu na charakterystyczne nowe funkcje i mechaniki tego dodatku, do Volcalidus nie można zabierać przedmiotów ani pojazdów.