Hunting Simulator Browning & Winchester Pack
Zdobądź 2 wyjątkowe bronie do gry Hunting Simulator. Winchester XPR Composite oraz Browning Maral Grade 5 Monte Carlo to wysokiej jakości karabiny, które podczas polowania na zwierzynę staną się Twoimi najbliższymi przyjaciółmi.