Hunt: Showdown - They Came From Salem
To DLC zawiera jednego legendarnego łowcę, dwie legendarne bronie oraz jedno legendarne narzędzie: - Łowca Czarownic (jeden łowca) - Próba Czarownic (jedna broń) - Strażnik Siostry (jedna broń) - Mocny Aptekarz (apteczka) Gdy Circe była małą dziewczynką, babcia opowiadała jej historię rodziny Eliasów. Seniorka przekazała wnuczce, że choć w Salem zabito wiele niewinnych osób, czarownice istniały. Wiedźmy te przechadzały się w skórach kobiet i dręczyły całe miasta. Przyciągały młode dziewczęta, by mieć w co się „przebrać”, gdy ich stroje będą już zbyt „stare”. Babcia powiedziała Circe, że zadaniem Eliasów było odnalezienie i zabicie wszystkich czarownic, by nic po nich już nie pozostało. I tak Circe wyrosła na wspaniałego łowcę czarownic, który wyrywał je ze skór ich ofiar i podpalał, by wróciły do piekła. Gdy wiedźmy zniknęły lub były w ukryciu, ktoś poprosił Eliasów o pomoc w innej sprawie. Groza Nowego Jorku była pod kontrolą, jednak zaraza w Luizjanie rozprzestrzeniała się błyskawicznie, toteż potrzebny był Elias. Poczucie obowiązku i duma z rodzinnej spuścizny sprawiły, że Circe wyruszyła do Nowego Orleanu i dołączyła do łowców, mając nadzieję, że szybko wróci, a jej rodzinie nic się nie stanie. Circe Elias wzięła swego Berthiera przyozdobionego trofeami z czarownic i udała się nad rozlewisko, gdzie przez trzy miesiące walczyła z nowym rodzajem potworów. Przez cały ten czas pisała do domu, by dowiedzieć się, jak sobie radzą jej bliscy, i opowiedzieć im o tym, co widziała. Opisywała aptekę, do której chodziła każdego dnia. Dostawała tam od staruszek maści i bandaże. Co jednak najważniejsze, pisała, że niedługo wróci, by sprowadzić swoją młodszą siostrę Thulę do Nowego Orleanu. Chociaż wiedźmy zniknęły, to nowe zagrożenie było równie istotne, a bagna były idealnym miejscem, by się szkolić. Gdy Circe w końcu powróciła do Salem, poznała straszliwą prawdę: czarownice nie zniknęły, a co gorsza, postanowiły zemścić się na jej rodzinie. Circe popędziła do domu, w którym zastała tylko szczątki matki, ojca i braci. Została jedynie Thula – na skraju śmierci, pozbawiona całej skóry. Dziewczynka miała tylko tyle sił, by zwrócić starszej siostrze otrzymany od niej Nagant i dać jej ostrzeżenie. Ostatnie z wiedźm zabrały Thuli skórę i ruszyły do Luizjany, by odnaleźć Circe. Gdy Thula skonała, Circe postanowiła wrócić do Nowego Orleanu i tam zostać. Będzie nadal polować na nowe potwory i czekać, aż te stare pokażą się w skórze jej siostrzyczki. Wtedy doświadczą tak niewyobrażalnego bólu, że rodzina Eliasów będzie się uśmiechać do Circe nawet z nieba.