Hunt: Showdown - The Trickshooter
Ten dodatek DLC zawiera dwie złowieszcze bronie i jednego legendarnego łowcę: - Carter (łowca) - Łapa niedźwiedzia (broń) - Szybkostrzelny Carter (broń) Carter William Carter był strzelcem wyborowym, który stworzył wiele ciekawych atrakcji dla prezentujących Dziki Zachód widowisk cyrkowych, w których występował. Będąc z natury showmanem, zmyślił większość opowieści o swoim życiu i choć nikt nie zna o nim prawdy, dwie rzeczy są jasne: jest zadziwiającym strzelcem z niezwykłym poczuciem humoru i wyczuciem przygody. Łapa niedźwiedzia Ten Winfield M1873C Vandal Deadeye odgrywał kluczową rolę podczas pokazów. Carter oszałamiał tłum, repetując go ekstrawaganckimi obrotami, podczas których światła sceniczne odbijały się od perłowej soczewki i złotej inkrustacji przedstawiającej niedźwiedzia. Szybkostrzelny Carter Strzelec wyborowy William Carter otrzymał ten spersonalizowany pistolet Specter jako prezent. To idealna broń do posyłania szybkich serii, które zadziwiają widzów i przerażają wrogów.