Hunt: Showdown - The Rat
Na świecie są dwa rodzaje ludzi: ci, co żyją po właściwej stronie prawa, i ci, którzy żyją po jego niewłaściwej stronie. Tona Ramirez od urodzenia należała do drugiego rodzaju. Gdy pochowała ojca w nieoznakowanym grobie na granicy, odebrała swój spadek: ojcowski przydomek i historię człowieka obrabowanego z fortuny. Szczur wciąż szuka fortuny i dotarł za nią do Luizjany.