Hunt: Showdown - The Prodigal Daughter
Dodatek „Córka marnotrawna” zawiera: - Córka marnotrawna (łowca) - Zwiastun (broń) - Rozpoznanie (broń). Wielu przybywa na Bayou, aby zapomnieć o przeszłości. Sarah Burton jest tu, aby się z nią zmierzyć, a towarzyszą jej Caldwell, Sparks LRR – i pragnienie zemsty. W podzięce za zasługi na rzecz Unii matka Sarah Burton otrzymała mundur symbolizujący zwycięstwo w wojnie. Sarah odziedziczyła go wraz z mrocznym dziedzictwem, skalanym zdradą, okrucieństwem i perfidią. Córka poprzysięgła zniszczyć każdego, kto przyczynił się do śmierci matki. Wkrótce rozeszła się plotka, że młoda Burton jest nieustępliwym, rozszalałym wcieleniem ducha zemsty.