Hunt: Showdown - The Phantom
Gus Leroux: Były prawnik z zamiłowaniem do przemocy, teatralny Łowca, który skrywa swe pokryte bliznami oblicze za maską- nie dlatego, że się go wstydzi, ale dlatego, że budzi ono przerażenie u jego przeciwników.