Hunt: Showdown - The Committed
Ten dodatek DLC zawiera jednego legendarnego łowcę i dwie legendarne bronie: - Monroe (łowca) - Odłamek szkła (broń) - Zamek i spust (broń) Trafiwszy do szpitala dla psychicznie chorych, Henry Monroe postanowił za wszelką cenę z niego uciec. Pierwsza nieudana próba zwróciła uwagę Huffa i sprawiła, że Henry wszedł w posiadanie Okrucha – odłamka szyby okiennej, który zebrał z posadzki i który stał się jego popisową bronią. Do ucieczki doszło w pełnej chaosu i zamętu chwili – wtedy też Henry wszedł w posiadanie zamka i spustu, okrytego złą sławą Romero jednego ze strażników. Znosząc nędzę na Bayou, walczy o przetrwanie, na przekór sprawcom swej niedoli.