Hunt: Showdown - The Arcane Archaeologist
Dodatek „Archeolog arkanów” zawiera jednego legendarnego łowcę oraz nową legendarną broń: – Archeolog (łowca) – Płaskowzgórze Updraught (broń) Elise Austin wyrobiła sobie nazwisko, próbując zrozumieć i chronić archeologiczne pozostałości ludu Hopi. To doprowadziło ją do mitu o zniszczeniu Palatkwapi, który stał się jej obsesją, przyczyniając się do utraty z trudem zdobytej reputacji. Gdy błądziła przez pustynię, nawiedził ją sen: dwoje dzieci staczających się do czarnej wody. Uznawszy wizję za ważną, podążyła za nią, tak jak wielu innych... w głąb bagnisk. Towarzysząc pani archeolog w jej pustynnych wędrówkach, ten Vetterli 71 Deadeye najlepiej czuł się przyczajony na ścianie skalnej płaskowzgórza, wypatrując i eliminując wrogów.