Hunt: Showdown - Louisiana Legacy
Dodatek DLC Louisiana Legacy zawiera dwa znakomite modele broni palnej: Mountain Air oraz Antebellum Wit. Mountain Air to Vetterli 71 Karabiner, który pochodzi ze starego alpejskiego kraju, został ozdobiony grawerunkiem wyrażającym piękno pąków kwiatów pokrytych poranną rosą, żyzne doliny i porywiste wiatry. Antebellum Wit to Romero 77 Handcannon, który ma w sobie coś z uroku minionej epoki. Niklowana lufa i zamek z wyszukanymi złotymi detalami zostały gustownie dobrane do kolby inkrustowanej kością słoniową. Pomimo niepokaźnego rozmiaru, broń przyciąga uwagę.