Hunt: Showdown - Llorona’s Heir
Podobnie, jak legenda, od której wywodzi się jej imię, Llorona zasłużyła na swoją budzącą grozę reputację, topiąc swoje ofiary i prześladujących swych wrogów. Niczym cień, jest szybka i subtelna, z bronią, jak i z nożem.