Hunt: Showdown - Live by the Blade
Dodatek „Droga ostrza” zawiera 4 modele broni: - Pięść Podkuwacza Koni - Ręka Kosiarza - Pilnik - Zły zamiar Pięść Podkuwacza Koni Wykuta w zabójczym ogniu Pięść Podkuwacza Koni to symbol brutalnej siły. Ten improwizowany kastet, który wykonano z podkowy, pomógł niejednemu Łowcy wyjść cało z opresji. Ręka Kosiarza Ręka Kosiarza to coś więcej niż rolnicze narzędzie zamienione w ciężki nóż. Broń zyskała złą sławę dzięki groźnemu kształtowi, wzbudzającemu przerażenie wśród bardziej bojaźliwych łowców. Pilnik To jedna z najokrutniejszych broni w Bayou. Módl się, żeby twój morderca użył jej jako kastetu. Jej pierwszy właściciel, słynący okrucieństwa, lubił jej używać zgodnie z jej pierwotnym przeznaczeniem: jako wiertła… Zły zamiar Ten straszliwy topór – stworzony z wściekłością i używany w złych zamiarach – powstał, gdy zdesperowany Łowca musiał dokonać prowizorycznej naprawy swojej broni przy użyciu drutu kolczastego podczas rzezi będącej efektem zemsty.