Hunt: Showdown - Fire Fight
Dodatek „Straż ogniowa” zawiera dwie legendarne bronie: – Feniks Algiers (broń) – Rozdzieracz Ognia (broń) Feniks Algiers: Nazwany tak przez straż pożarną w Nowym Orleanie, pomógł kilku ofiarom „powstać z popiołów”, uwalniając je z płomieni szalejących w Algiers. Ciężki nóż przydatny zarówno w nagłych wypadkach, jak i w terenie. Rozdzieracz Ognia: Zwęglony, ale nie zniszczony. Ten Sparks LRR nie jest świadectwem niszczycielskiej mocy ognia, ale odporności na żywioł. Symbol nadziei na odnowienie.