Hunt: Showdown Deluxe Edition
W tej niesamowitej wersji „Hunt: Showdown – Deluxe Edition” gracze otrzymają podstawową grę i 4 dodatki DLC! – Hunt: Showdown (podstawowa gra) – Ukojenie (1 broń) – Dziedzic Llorony (1 łowca) – Legendy Bayou (2 łowców, 2 bronie, 500 Blood Bonds) – Upiór (1 łowca)