Hunt: Showdown - Cold Blooded
To DLC zawiera jednego legendarnego łowcę i dwie legendarne bronie: - Gad (jeden łowca) - Chciwość (jedna broń) - Na Wskroś (jedna broń) Dawniej na rozlewisku aż roiło się od aligatorów, a ich skóry były nagrodą dla takich łowców jak Keith Cowen. Jako uczeń okrutnego i ambitnego łowcy aligatorów Franka Gravela Cowen zarabiał na życie, polując na te pierwotne gady. Mężczyźni cieszyli się dostatkiem, zostawiając za sobą góry łusek i kości. Jednak to było przed zarazą. To było jeszcze przed tym, gdy coś dużo groźniejszego i dużo bardziej pierwotnego wypędziło aligatory z bagien, przez co Gravel i Cowen zostali bez pracy. Gdy aligatory zaczęły znikać, łowców ogarnęła rozpacz. Bez pieniędzy i perspektyw wytropili w końcu jednego gada – należącego do garstki tych, które nie odeszły. Gdy Gravel wbił Na Wskroś w ciało bestii, Cowena ogarnęła żądza posiadania. Przeszył on Chciwością gardło Gravela i patrzył, jak jego mentor wykrwawia się na truchle aligatora. Gdy krew zmieszała się z błotem, morderca przywdział skórę zwierzęcia, która stała się znakiem zwycięstwa i zdrady. Jako ktoś idealnie pasujący do Amerykańskiego Stowarzyszenia Łowców Cowen morduje teraz z zimną krwią potwornych mieszkańców rozlewiska.